Všeobecné obchodní podmínky

Obecná ustanovení

Uvedené obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.salon-noja.cz jsou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím (provozovatelem e-shopu) a kupujícím. Smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a řídí se zákonem č. 40/1964 Sb., Obč. zák. a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Provozovatel e-shopu www.salon-noja.cz

Jana Novotná

Starý Pelhřimov 11

393 01 Pehřimov

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

V případě internetového obchodu dochází k uzavření kupní smlouvy v okamžiku, kdy je kupujícímu doručena akceptace objednávky prodávajícím, Okamžikem uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím jsou smluvní strany takovou smlouvou vázány a vznikají jim vzájemná práva a povinnosti z kupní smlouvy vyplývající. Po obdržení objednávky učiněné ze strany kupujícího, prodávající potvrdí kupujícímu obratem doručení objednávky a to formou automaticky generované emailové zprávy. Po předání objednávky ke zpracování sdělí prodávající kupujícímu formou emailové zprávy nebo telefonicky akceptaci objednávky, na základě které dojde k uzavření kupní smlouvy nebo ho bude kontaktovat s jiným sdělením.

Jiným sdělením se rozumí informace o dočasné nedostupnosti zboží s uvedením přesného termínu jeho dodání a s dotazem, zda kupující má přesto zájem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku doručení souhlasného sdělení objednatelem.

Veškeré objednávky učiněné prostřednictvím internetového obchodu jsou považovány za závazné. Kupující má možnost jednostranně zrušit nebo změnit svoji objednávku před jejím vyřízením a to pouze po dohodě s prodávajícím. Komunikace mezi prodávajícím a kupujícím po učinění objednávky ze strany kupujícího bude probíhat formou emailové komunikace nebo telefonicky.

Platební a dodací podmínky

Platba za naše zboží je možná následujícími způsoby:

1. platba předem – převodem na účet č. 670100-2214789296/6210

2. platba při dodání zboží na dobírku(u objednávek šatů na míru s dobou dodání max. 2 měsíců-při záloze 2.000,-Kč na účet uvedený viz. výše)

 

Termín dodání
– Zboží, které je skladem, vám doručíme do 1-5 pracovních dnů.

– Při osobním odběru dle domluvy – možné i tentýž den.

– Zboží, které je na objednávku, vyřizujeme zpravidla do 2 měsíců

Možnosti doručení – pro ČR

1. Českou poštou do 1-5 dnů – balík do ruky / balík na poštu

– při platbě předem poštovné 199 Kč

– Při platbě na dobírku činí poštovné 229,-Kč + 2.000,-Kč záloha na ušití šatů(při stornu objednávky je záloha nevratná)

 

2. Osobní odběr – obchod Salon Noja zdarma: Starý Pelhřimov 11, Pelhřimov

Dodání na Slovensko
Poštovné na Slovensko činí 300,- Kč., platba je vyžadována vždy převodem na účet.

 

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení nebo výměna zboží

Jako zákazník internetového obchodu máte dle zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím našeho e-shopu a vrácení zboží bez uvedení důvodu do 14ti dnů od jeho převzetí. V takovém případě nám zboží vraťte níže popsaným způsobem.

Vrácení či výměna zboží je však možná pouze za předpokladu, že je zboží vráceno zpět prodávajícímu (v případě vrácení i výměny):
– nejpozději do 14ti dnů od převzetí kupujícím
– nepoužité, nepoškozené, nezapáchající, bez skvrn, kompletní, hezky složené a zabalené v původním balení

Každý zákazník je povinen nás při uplatnění tohoto práva o této skutečnosti předem (před odesláním zboží zpět) informovat a to na e-mail:salonnoja@gmail.com
Postup při výměně zboží

Pokud chcete zboží vyměnit za jiné (jinou velikost nebo zcela jiné zboží), napište nám na salonnoja@gmail.com, abychom domluvili podrobnosti výměny.

Zboží poté zašlete na adresu:
Salon Noja, Starý Pelhřimov 11, 393 01 Pelhřimov

– zboží musí být čisté, nepoškozené, složené a kompletní v původním obalu
– poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující (zásilku posílejte raději doporučeně, aby se předešlo případné ztrátě zboží)
– zboží nezasílejte na dobírku, takováto zásilka nebude z naší strany přijata
– pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje
Při vrácení výrobku s žádostí o výměnu je nutné vždy přiložit kopii dokladu o zaplacení (faktura) a jakýkoli i rukou psaný dokument, který musí obsahovat:
– Přesnou specifikaci zboží, které požadujete výměnou za vrácené – model, barvu, velikost
– Jméno, adresu, tel.číslo a e-mail zákazníka pro doručení nového zboží
– Číslo účtu, kam požadujete vrátit rozdílovou částku v případě nižší ceny měněného zboží
– Informaci jakým způsobem uhradíte částku v případě vyšší ceny měněného zboží a/nebo náklady na jeho zaslání

Postup při vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete jej vyměnit za jiné, napište nám tuto informaci na email salonnoja@gmail.com a pošlete zásilku zpět na adresu:

Salon Noja, Starý Pelhřimov 11,393 01 Pelhřimov.

– zboží musí být čisté, nepoškozené, složené a kompletní v původním obalu
– poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující (zásilku posílejte raději doporučeně, aby se předešlo případné ztrátě zboží)

– při takto vrácené zásilce, zboží objednaného na míru, nevracíme zálohu 2.000,-Kč!!!

– zboží nezasílejte na dobírku, takováto zásilka nebude z naší strany přijata

Při vrácení výrobku zasláním je nutné vždy přiložit originál dokladu o zaplacení (faktura) a dokument obsahující číslo účtu, kam požadujete vrátit peníze za vrácené zboží.

Po zaslání zboží zpět vám bude částka za vrácené zboží včetně poštovného připsána na uvedený účet a to dle zákona nejpozději do 14ti dnů od vrácení zboží. Příplatky oproti nejlevnější způsobu zaslání jsou nevratné (Podle odstavce 2 § 1832 nového občanského zákoníku vrátí provozovatel eshopu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, a to i v případě, že spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který provozovatel eshopu nabízí.)

Pokud bude zboží vráceno použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle § 458, odst.1 Občanského zákoníku nárok na peněžní náhradu za opotřebení zboží. Tato náhrada se hradí formou započtení hodnoty opotřebení oproti vracené kupní ceně. Hodnota opotřebení je vyjádřena částkou, která je rozdílem mezi cenou nového zboží, zaslaného zákazníkovi a cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité.

Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na: vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku, nesprávným skladováním, poškozením při dopravě (zákazník zboží poškozené při dopravě není povinen přijmout). Veškeré reklamace budou vyřízeny v zákonné lhůtě, nejpozději do 30ti kalendářních dnů od data obdržení reklamace.

Ochrana osobních údajů

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Objednávkou v našem internetovém obchodu souhlasíte se zpracováním Vámi vyplněných osobních údajů pro úspěšné vyřízení vaší objednávky a pro případné marketingové účely našeho e-shopu (tj. nabízení výrobků a služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, nových výrobcích, slevách a jiných aktivitách, včetně zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č.480/2004). V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat.

Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.? Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.?Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky).

Registrace

Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Salon Noja a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy Salon Noja, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti.

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:salonnoja@gmail.com, nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

Závěrečné ustanovení

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek, a přejeme vám příjemný nákup!

Objednávkou e-shopu www.salon-noja.cz(uzavřením kupní smlouvy) souhlasíte se zněním těchto obchodních podmínek.

Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2018 do odvolání.